Friday, May 28, 2010

GIN


''Ble kte nk g Times Square lg?''

Ayat terakhir yg aku ucap kpd Muhammad Aqmal Bin Abu Bakar.Wlaupun baru 2 1/2 tahun berkwn dgnnya,aku merasakn sprti sudah mngenalinya dari kecil,.

Kami mnjdi rpat kerana ''ZERO RANGE''.Dia antara kwnku yg paling berusaha dlm mmbawa ZR ke tahap yg lebih tinggi.Tidak sia2 aku mngajarnya bermain gitar,kerana akhirnya bakat tersebut dicurahkn kpd band kami.Klau tidak kerana kritikannya stiap kali kami jamming,sudah tntu lagu2 kami mnjd hambar.

Mementingkan persahabatan.Aku yakin,dy benar2 dpt memahami apa itu ''kawan'' stelah mnemui diriku,Noa,Fakhi,Fadhli,Aiman,Aizat,Amir,Azman,Aman,Shootie,Ana,Qila,Filzah dan smua kwn2 di Seri Iskandar. Tidak hairanlah jika dy sanggup mmbawa kami berjln2 di sekitar Ipoh,Lumut semata-mata utk menghrgai masa yg ada utk diluangkn bersama,.

Mencintai seseorang yg salah,.Itu adalh antara persamaan aku dan dia,.Mungkin itulh takdir yg akn mngajar kta supaya mnjd lebih dewasa.

Dia juga SONES sjati! SNSD ntara cara utk mngubati kekosongan di hati,.Kami tahu,mugkin impian kami hnya skdar mimpi kosong,namun siapa tahu? Mungkin satu hari nnt impian itu mnjd knyataan..

Berbincang perihal kwn2,sambil manjamah burger adlh ntara hobi kami di ''Kota Keriangn'',.Adakah kmi mngumpat?

Semoga kau mndpt kejayaan di MMU dan yg paling pnting, 5 tahun lg,kita akan teruskn usaha utk mmbawa ZR ke persada seni tanah air! Insyaallah!







Aqmal:Ada ape2 lg ke ek yg tertinggal? Aku risau ada bnda tertinggal..

Aku:(ko mninggalkn memori ko kat sini) bisik hatiku..

-tada arigatou,sayonara-














4 comments:

-wAn- said...

ko nie oke ke awie????
aq tgk asyk tacing2 je...
tkot aq ngn ko nie..ha3

Asnawi Bin Muhammad Nazri. said...

err,.wan,.
bkn tacing2
but sje tulis sal kwn
sorang2 wat hala msing2
so,just appreciation utk dorang
=)

Hyuga Gin said...

Mencintai org yg slh......spe sbnrny org itu? Cinta ak pd Yoonala awi...sedih bc ayt psl ak....trharu gle....thanks awi....

Asnawi Bin Muhammad Nazri. said...

huhu,.thx back

Post a Comment