Saturday, May 8, 2010

Zaturn


''Korang ni adik beradik ke ??''

Seigt aku,itulah ayat & soalan pertama yg aku ajukan kpd Muhammad Izzatur Rahman Bin Jumhari semasa di Sekolah Agama Rakyat,djah 3,. kebetuln,dy mndftr msuk serentak dgn Haidhar,.

Semasa darjah 6,kami berdualh ''hero'' pusat sumber SK Seri Iskandar.Stiap pagi,ktorang akan duk ''bertugas'' di situ.Klau xda cgu Zakiah memantau,goyang kaki jelah jwbnya!

Trus ke tingkatan 1,aku rsa selesa berkwn dgn dy,.

Perngai dy ni mcm angin,.suka berubah2,.always care about others,responsible,trustworthy,.
but sometimes,quite_over _and_a_little_bit_of_ego,maybe..
(missing words in the blank? use some spells to read it..) congrats,u are a magician!

Saling mempercayai ntara 1 sama lain mnyebabkn ktorang bnyk berkongsi rahsia & masalah,. Hinggalah ke saat ini,....

Walaubagaimanapun,esok dy dah nk msuk matriks,. Sorry aman,aku xfollow!

Aku doakn yg terbaik utk ko,.semoga ko dpt bjumpa dgn kwn2 bru dan terus cemerlang dlm akademik,.Dont worry,cuti nnt,kte bleh lepak2 lg,.uhuhukk



Seberapa rapatkah persahabatan ktorang??

Akulah yg mmberi nma ''Zaturn'' kpd dy,.Dialh yg mmberi nma ''AgentC'' kpd aku!
Dan nma tersebut melekat hingga ke hari ini!



~Tada Arigatou,Sayonara Zaturn-kun~




6 comments:

-wAn- said...

mgic gile...........haha

faten muhamad said...

time kte nak g uitm nnty wat post tok kte tau? haha

:D

Asnawi Bin Muhammad Nazri. said...

hoho,. wan,blum wat lg utk ko,.uhuhukk

faten,,.errr..susa nk cter sal kmu!

AdaForever said...

salam,nk gtaw sy follow u..visit myblog erk.
hehe..i follow u..=)

Asnawi Bin Muhammad Nazri. said...

okeyy! thx ada!

Asnawi Bin Muhammad Nazri. said...

aida,.link please! xtaw nk add klau xde link T_T

Post a Comment