Monday, March 15, 2010

Careless Whisper


''Eh,mne topi awie?" aku tersentak apabila tersedar topi kesayangan aku dah hilang dari tgnku!

''Laa,careless whisper!'' ayahku mnyanyi lgu dulukala,mnyindirku..

''alamak,camne nih abah,xkan nk patah balik kat tmpat mkn tuh? wyg dah nk start'' balasku hampa di dlm panggung wayang KLCC,utk menonton Alice in The Wonderland

''nak wat cmne,msti cleaner tuh jmpe,pstu dy buang.Lagipun,topi tu dah masam,xde spe nak,hehe..''kata ibuku..

...2jam berlalu..Setelah tamat menonton,aku dan ayahku pergi ke restoran,tmpat dimana aku tertinggal topiku itu.Hmm,.nmpknya aku terpaksa redha.Mmg btul kata ibuku,topiku itu sudah tiada!

Im such a careless whisper!!




Farhana:Awie,ko ske sgt pkai topi askar ni,ko nk kutuk aku ke??

Aku:Haha,mne ade la,. mmg aku ske pkai topi nih!

=(





5 comments:

-wAn- said...

nie topi ilg..
Lau bini ilg post pe ko wt?ha3

Asnawi Bin Muhammad Nazri. said...

haha..bini ilang,delete acc tros!

-wAn- said...

JMPOT KOMEN BRO...

aq post bnd2 cmnie je sknk nie..

farna said...

haha
redha laa awi
alhamdulliah
lepas i aku xrasa dikutuk lagi
hghaa

faten muhamad said...

huho..
sian km awie..
st rndu an topi uh??aha
suhla "sibju oren" bli an..aha

Post a Comment